Myślimy
kompleksowo
 

22 lipca 2021

Udana migracja domeny!

W poprzednim miesiącu wykonaliśmy usługę dla jednego z naszych kluczowych klientów. Dzięki kompetencjom oraz odpowiedniemu przygotowaniu naszego inżyniera systemowego, usługa zakończyła się sukcesem. Sprostaliśmy oczekiwaniom klienta, nie narażając go na utratę jakichkolwiek danych podczas migracji domeny.

ANZENA zajmuje się nie tylko dostarczaniem rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT oraz sprzętu sieciowego. Jednym z punktów naszej działalności są również usługi które oferujemy. Jedną z nich jest np. przeprowadzenie wdrożenia nowego oprogramowania.

Na nasze usługi postawiła Ciepłownia Rydułtowy, która jest dostawcą ciepła systemowego na terenie miasta Rydułtowy. Jest to jedna z większych ciepłowni na terenie województwa śląskiego. Spółka dąży do bycia w grupie najnowocześniejszych firm w regionie. Mogliśmy im w tym pomóc wykonując usługę migracji domeny ze starego systemu Windows server 2003 SBS na Windows server 2019. Cały proces jest czasochłonny oraz trudny, gdyż bardzo łatwo o pomyłkę, która może nieść za sobą długofalowe skutki. Jako firma myśląca kompleksowo, dołożyliśmy wszelkich starań by sama usługa przebiegła bez kłopotów.

Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy klienta, dlatego też priorytetowo potraktowaliśmy testowanie różnych scenariuszy przed wykonaniem wdrożenia. Poszerzanie kompetencji pracowników jest równoznaczne z zadowoleniem klientów. Dbamy by każdy z nas miał czas na samodoskonalenie zarówno już zdobytych, jak i nowych umiejętności.

W trakcie samego wdrożenia oczywiście pojawiły się drobne komplikacje chociażby z rolami FSMO. Na szczęście czas poświęcony na przygotowania się opłacił bo wyszliśmy z tego bez szwanku. Nowa wersja systemu operacyjnego pozwalała także na zainstalowanie drugiego kontrolera domeny, tak więc nasz inżynier również to zrobił. W przyszłości, podczas wykonywania podobnej usługi, nie będzie zagrożenia utraty relacji z kontrolerem.

Dzięki profesjonalnemu podejściu do tematu oraz odpowiedniemu wykonaniu usługi, Ciepłownia Rydułtowy postanowiła dostarczyć nam list referencyjny, który poświadcza odpowiednie wykonanie migracji oraz zadowolenie z przeprowadzonego wdrożenia. Wyżej wymieniony dokument już wkrótce będą mogli Państwo znaleźć w zakładce „O nas” na stronie internetowej.

Autorem tekstu jest Katarzyna Struska

Katarzyna Struska
junior marketing specialist

Masz pytania?
Skontaktuj się ze mną:
struska.k@anzena.pl
32 259 10 87